Zmiana wizerunku stacji daje efekty.

dav

Sprzedaż na stacjach paliw rośnie. Mimo iż na rynku samochodowym co raz śmielej poczynają sobie samochody o napędzie hybrydowym lub nawet elektrycznym, to ilość pojazdów, które są napędzane klasycznymi paliwami jest na tyle duża, że właściciele stacji paliw nie muszą się bać o brak klientów.

Ale czy na pewno?

Małe stacje kontra giganci.

Na rynku można zauważyć, że tak naprawdę rządzą giganci. Stacje wielkich sieci są porozrzucane po całym kraju, a co chwila pojawiają się nowe działające pod ich szyldem. Można powiedzieć, że mniejsze sieci i pojedyncze stacje nie mają przy tych gigantach szans. Ale rynek jest na tyle wielki, że znajduje się również miejsce dla tych stacji. Jednak pod pewnymi warunkami. Zagęszczenie stacji paliw jest dość spore.

By kierowca zjechał właśnie na konkretną stację trzeba go czymś skusić. Tu wchodzi w grę reklama. Wprawdzie drugą skórą człowieka jest przyzwyczajenie, ale podświadomie ciągniemy do tego co nowe. Wiedzą o tym specjaliści od marketingu proponując, by co jakiś czas wykonać odświeżeniem stacji paliw. To ma sprawić wrażenie, że stacja jest nowa lub nowocześnie wyposażona, a więc znajdziemy na niej więcej lepszych rzeczy, a paliwo będzie super.

Taka polityka marketingowa jest stosowana nie tylko przez wielkie koncerny paliwowe, ale również w innych branżach. Można zauważyć częste zmiany barw, logotypów u większości graczy na rynku. Dlaczego więc nie zastosować tego samego na mniejszych stacjach paliw, by móc konkurować z wielkimi graczami? Może warto skorzystać z usług agencji reklamowej https://graffico.pl/, by poprawić swoje wyniki finansowe?

By być zauważonym.

Jadąc choćby którąś z nielicznych autostrad w naszym kraju, można zauważyć pylony wielu sieci oferujących paliwo do naszych pojazdów. Najczęściej są to reklamy wielkich sieci, widoczne już z wielkiej odległości, czy kuszące w nocy światłami. Mniejsze stacje są jakby niewidoczne, a przynajmniej jadąc drogą szybkiego ruchu, trzeba często wyszukiwać ich na poboczu. Jeśli się chce być zauważonym, trzeba to zmienić. Wymiana reklam na pylonach, to pierwszy krok, na który trzeba się zdecydować. Reklama jest potrzebna. Bez świadomości tego, że jakaś stacja istnieje, że ma świetne paliwo w rewelacyjnej cenie, żaden kierowca nie będzie jej szukać.

Pylon https://graffico.pl/pylony/, jest pierwszym co się rzuca w oczy. On krzyczy – halo jestem tu! Faktem jest to, że taka forma reklamy podnosi prestiż każdej stacji. Odpowiednio wyeksponowana nazwa stacji z konkurencyjnymi cenami paliw, sprawi, że kierowca chętniej zwróci uwagę na to że stacja jest. Bez tego nie będzie sprzedaży i zysków. Pylony można zamówić w różnych formach, wszystko jest zależne od zasobności portfela inwestora. Jednak trzeba pamiętać, iż przesada nie jest mile widziana. Czasem jest tak, że mniej znaczy lepiej.

Zmiany nie tylko na zewnątrz.

O tym czy kierowca będzie chciał kupić paliwo na stacji, czy zjedzie kupić coś innego nie będzie decydować sam pylon. Trzeba pamiętać, że wygląd najbliższego otoczenia stacji i samej stacji może skutecznie przyciągnąć klienta, ale i go odstraszyć. Raczej nikt nie będzie chciał skorzystać ze stacji, która przypomina najgorsze stacje rodem z przeszłej już epoki. Takie stacje już nie mają rację bytu. Kierujący na stacji paliw chcą nie tylko zatankować, ale często zjeść, wypić kawę, czy herbatę, lub po prostu odpocząć w przyjemnych warunkach. By stacja stała się dla kierowcy takim azylem, trzeba często dokonać jej odświeżenia.

Ładna stacja, wyraziste wyświetlacze w połączeniu z widocznym kuszącym pylonem sprawi, że kierowca będzie chciał tam zjechać i skorzystać z jej usług. Nie warto na tym oszczędzać, ale warto skorzystać z usług specjalistów https://graffico.pl/stacje-paliw-2/, którzy wiedzą co trzeba zrobić, by stacja przez lata wyglądała schludnie i dawała poczucie bezpieczeństwa dla odwiedzających ją klientów. Zmiany mogą czasem być kosmetyczne. Czasem wystarczy poprawić oświetlenie, zmienić wyświetlacze, uporządkować otoczenie. Czasem jednak zmiany muszą być większe i obejmować większy remont, który jednak w efekcie przyniesie zysk dla właściciela.

Może Ci się również spodoba

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji tutaj . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych - RODO. Tutaj znajdziesz treść naszej nowej polityki a tutaj więcej informacji o Rodo