Jak wydać 7 tysięcy złotych w 4 godziny?

Godzinna wizyta u fryzjerek Miasta Kobiet i 3 godziny szalonych zakupów – to bilans metamorfoz, jakie przeszła Pani Magda – zwyciężczyni w konkursie „Zakupy ze stylistką”. Sponsorem nagrody buło Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański.

O tym, że sezon letni już dawno odszedł w zapomnienie najlepiej świadczą sklepowe półki. To akurat ucieszyło Panią Magdę, zdobywczynię nagrody głównej w urodzinowym konkursie Kupca Poznańskiego – 7 tysięcy złotych na zakupy stylistkami mody i wizażu – Anetą Wabińską, Elżbietą Tuszewską oraz Anią Nowak.

Pierwszym punktem na zakupowej mapie była metamorfoza dokonana przez Anię Nowak, stylistkę Studia Fryzjersko-Kosmetycznego Miasto Kobiet. – Pani Magdzie zależało na wygodnej, zwiewnej, a jednocześnie ekonomicznej fryzurze, która nie wymagałaby specjalnej pracy przy jej układaniu. Dlatego zaproponowałam najmodniejsze w tym sezonie, stosunkowo krótkie uczesanie na pazia z prostą, lekką grzywką – komentuje Ania Nowak z Miasta Kobiet. To fryzura łatwa do ułożenia, nie wymagająca modelowania, a nawet użycia suszarki. Idealna dla osób, które nie mają czasu na systematyczne wizyty u fryzjera, ale pragną uczesania modnego i zgodnego z obowiązującymi trendami.

Następnie Pani Magda spotkała się w Kupcu Poznańskim ze stylistkami mody, Anetą Wabińską i Elżbietą Tuszewską, na indywidualnej sesji kreacji wizerunku, stylizacji ubioru oraz wizażu. Celem konsultacji było rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Pani Magdy oraz zaproponowanie nowego stylu ubierania dopasowanego do stylu życia i osobowości. Jak przyznaje Aneta Wabińska: – Dobry wygląd podkreślający mocne strony własnej sylwetki wzmaga wiarę w siebie, sprawia że jesteśmy bardziej przebojowi i nastawieni na sukces – nie tylko w życiu prywatnym, ale także zawodowym.

Dokonana analiza kolorystyczna, podstawa pracy nad wizerunkiem, pozwoliła określić zimowy typ urody Pani Magdy – w szafie osoby reprezentującej taki typ powinny znaleźć się ubrania o mocnych, wyrazistych kolorach – kontrastująca, czysta biel, czerń, róż, czerwień, zieleń, a nawet amarant czy grafit. – Walory kolorystyczne powinny stanowić priorytet przy doborze ubrań, dopiero później należy zwracać uwagę na fason – dodaje Aneta Wabińska.

Pani Magdzie zaproponowano bardziej dopasowane tunikoswetry, białe, stylowe koszule, jeansy, najmodniejsze w sezonie puchowe kurteczki oraz buty na wyższym obcasie – ich zadaniem było wyszczuplenie i wysmuklenie sylwetki, nadanie jej lekkości i wyrazistości. Nowy styl miał uosabiać sportową elegancję – wygodę w dobrym guście. – Osoba niska o bardziej okrągłych kształtach powinna zapomnieć o luźnych, powyciąganych swetrach, takie ubrania nie maskują niedoskonałości figury, ale wręcz przeciwnie – podkreślają masywną i korpulentną figurę – komentuje Aneta Wabińska.

Sponsorem metamorfozy Pani Magdy wartej 7 tysięcy złotych było Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański, więcej na www.kupiecpoznanski.pl.

Może Ci się również spodoba