Ogicom obsłuży hostingowych klientów Netii

Netia, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju, wybrała Ogicom do dalszej obsługi klientów korzystających z usług hostingowych. Jak informują zarządy obu firm, wszystkie zmiany zostają przeprowadzone przede wszystkim z myślą o użytkownikach.

Z końcem czerwca br. firma Ogicom przejęła działalność hostingową prowadzoną przez Netię. Jak wyjaśnia Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Zarządzania Produktami w Netii: – Naszym priorytetem jest świadczenie i rozwój wysokiej jakości usług głosowych i internetowych, a zatem sztandarowych produktów firmy. Stąd decyzja o przekazaniu interesów klientów korzystających z hostingu pod opiekę firmy Ogicom posiadającej wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu tego typu rozwiązań.

Współpraca oznacza migrację do Ogicom ok. 15 tysięcy klientów Netii korzystających do tej pory z usług hostingowych tego operatora. Krzysztof Szyszka, prezes spółki Ogicom, mówi o kulisach współpracy: – Netia bardzo poważnie podeszła do kwestii wyboru dostawcy rozwiązań hostingowych dla swoich klientów. Ogicom okazał się najlepszy z kilku powodów, z których najważniejszymi było indywidualne podejście do klientów, zaawansowane zaplecze technologiczne, a także ustabilizowana sytuacja na rynku połączona z doświadczeniem w przejmowaniu biznesów hostingowych. Mimo że Ogicom ma na swoim koncie już ok. 20 takich operacji, obie firmy przez ponad pół roku starannie przygotowywały się do procesu, aby uczynić go maksymalnie przyjaznym dla użytkowników.

Co w praktyce oznaczają wprowadzane zmiany? Klienci Netii zyskają nowego dostawcę usług a poza szczególnymi wypadkami cena zostanie zachowana na identycznym poziomie. Korzyściami dodatkowymi będzie dostęp do indywidualnego doradcy, który zostanie przypisany każdemu z nowych klientów oraz większa kompleksowość usług, jeżeli chodzi o produkty pomagające w skutecznym rozwoju biznesu w sieci. Należą do nich m.in.: strony i sklepy internetowe, pozycjonowanie czy backup danych online, a to wszystko przy wsparciu ultranowoczesnego Data Center w Poznaniu.

– Ogicom jest przygotowany zarówno organizacyjnie, jak i technicznie na przyjęcie nowych klientów. Do tej pory z usług firmy skorzystało ok. 20 tysięcy firm i użytkowników, więc kolejne 15 tysięcy bez wątpienia stanowi wyzwanie. Mieliśmy jednak czas i zasoby, żeby się na nie dobrze przygotować – uspokaja Krzysztof Szyszka.

Obie firmy powzięły istotne kroki dla sprawnego przeprowadzenia tej operacji. Migracja odbywać się będzie małymi partiami przy pomocy sprawnego łącza dedykowanego zapewnionego przez Netię, a wszelkie działania wsparte zostaną właściwą kampanią informacyjną w mediach i za pośrednictwem infolinii obu partnerów. Ogicom przygotował dodatkowo filmy instruktażowe dla nowych klientów, które ułatwią zapoznanie się ze wszystkimi zmianami.

Klienci, którzy chcą uzyskać więcej informacji na temat podjętej współpracy mogą kontaktować się z Biurami Obsługi Klienta obu firm. Dodatkowo, doradcy Ogicom (801 644 266, www.ogicom.pl) odpowiadają na wszystkie pytanie związane z nową umową.

Może Ci się również spodoba