Eco-Marketing. Green is the new black
Konferencji towarzyszyć będą Warsztaty, Konferencja „Eco-Marketing. Green is the new black” organizowana jest przez Nowoczesną Firmę w ramach cyklu konferencyjnego Business Knowledge Events i odbędzie się 14 września 2010 roku w centrum konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie Wilanów. Konferencji towarzyszyć będą Warsztaty, które odbędą się 15 września. Patronem Merytorycznym wydarzenia są Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA i Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
W Konferencji wezmą udział reprezentanci m.in.: Axel Springer Polska, Timberland, Kraft Foods – Milka, PricewaterhouseCoopers, IBM, Toyota Motor Poland, Grupa Złomrex. Jeden z Warsztatów przeprowadzi Tomasz Szymański trener i pracownik agencji Interactive Solutions.
Szczegółowy program dostępny jest na stronie projektu: http://eco-marketing.nf.pl
Wydarzeniu towarzyszyć będzie wystawa plakatu poświęcona eco-marketingowi- autorką prezentowanych prac jest młoda poznańska artystka Dorota Watkowska. W trakcie Konferencji zapraszamy również na degustację wina ekologicznego Aronica.
Osoby zainteresowane uczestnictwem zapraszamy do kontaktu:
Błażej Pianowski, Specjalista ds. Sprzedaży, +48 22 314 14 82, blazej.pianowski@nf.pl
PATRON MEDIALNY www.ECOportal.com.pl