Jak przekuć wiedzę w sukces firmy?
Postawił na prostotę, kreatywność i jakość. Ma niewiele produktów, ale każdy z nich jest hitem. Sytuacja na rynku ciągle się zmienia. Nie wystarczy doprowadzić firmę do pewnego poziomu i pozostawić samej sobie. Steve Jobs, prezes Apple, uważa innowacje za najważniejszy czynnik swojego sukcesu. Postawił na prostotę, kreatywność i jakość. Ma niewiele produktów, ale każdy z nich jest hitem.
W czym jesteśmy dobrzy? Czego chcemy się jeszcze dowiedzieć? Jakie następne umiejętności chcemy zdobyć? Jak przekuć wiedzę w sukces firmy?
Udało nam się zaprosić kilka ciekawych osób na najbliższe spotkania alternatywne w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. Sądzę, że kojarzysz nazwisko profesora Andrzeja Blikle. Prowadzi sieć cukierni i wytwarza produkty cukiernicze, a jego firma działa od 140 lat. Pogodził karierę naukową z biznesem. Czym to zaowocowało? Przejrzyj ranking 100 najbogatszych Polaków przygotowany przez tygodnik WPROST.
Menedżer chcąc skutecznie zarządzać firmą może skorzystać z różnych strategii. Właśnie na ten temat profesor Blikle poprowadzi 9 marca w Warszawie prezentację – „Dylemat lidera„.
Regularnie, co 2 tygodnie Alternatywne Spotkania Biznesowe gromadzą ludzi przedsiębiorczych, często właścicieli małych i średnich firm. To okazja, by poznać sekrety przywództwa i wymienić się wizytówkami z resztą uczestników. Nieraz takie kontakty owocują obopólnie korzystną współpracą i tworzeniem nowych start-upów.
Projekt zainicjowała w zeszłym roku Akademia Biznesu Sukces PRO. Patronat objęły portale: Inwestycje.pl, Mentora.pl, DlaStudenta.pl, PrzepisNaBiznes.pl, StudentNews.pl, Dziennikarze.info.
Σοφία sprzedaży, 23 lutego. Umiejętność, dzięki której ludzie rozwijają swoje firmy w błyskawicznym czasie na niewyobrażalną skalę. Przedsiębiorcy, którzy nie potrafią sprzedawać, negocjować, prezentować się, szybko przestają pełnić swoją funkcję tonąc wraz z okrętem. Dlatego właśnie, to jedne z tych kluczowych dziedzin przydających się bez względu na branżę, płeć czy stanowisko. Spotkanie to poprowadzi trener biznesu Marek Wojciechowski.
W Łodzi wystąpi Arkadiusz Leszczyński z warsztatem, dzięki któremu uczestnik zweryfikuje swoje cele, ustali kierunek, w jakim podąża i stworzy plan jego realizacji.
Natomiast Wrocławski klub ASB odwiedzi tym razem Jacek Minkiewicz, przedsiębiorca, prezes PPI Club sp. z .o.o. Prowadzi firmę finansową i opowie o marketingu konsumenckim. Wdrożył u siebie różnego rodzaju programy partnerskie, które doskonale spisują się na tym konkurencyjnym rynku. Pokaże Ci, jak możesz podobne strategie zastosować we własnym biznesie.
Informacje o tych dwugodzinnych szkoleniach znajdziesz na oficjalnej stronie Alternatywnych Spotkań Biznesowych ( http://www.praktykasukcesu.pl/ ).
Źródło: Mentora.pl