Nowa odsłona platformy komunikacyjnej REDlink
Nowe logo, nazwa i szata graficzna strony internetowej, a to wszystko w parze z niższymi cenami za prowadzenie kampanii mailowych, smsowych, głosowych i faksowych – firma Vercom przedstawiła nową, odświeżoną platformę komunikacyjną REDlink.
REDlink, występująca do tej pory pod nazwą Redlink.pl, to platforma komunikacyjna przeznaczona do wysyłki wiadomości mailowych, smsowych, głosowych oraz faksowych. Obok możliwości personalizacji przekazów, udostępnia także możliwość wykupienia lub wynajęcia baz danych według dowolnie sformułowanych kryteriów. Tak, by dany przekaz reklamowy czy informacyjny trafiał zawsze do właściwego odbiorcy.
Istniejąca od 2008 roku platforma przeszła ostatnio wiele zmian; odświeżono stronę internetową, pojawiła się nowa nazwa i logo, a także wprowadzono bardziej konkurencyjną politykę cenową.
REDlink w nowej szacie
– Stara strona internetowa wymagała gruntownej przebudowy. Nowa jest nie tylko bardziej przejrzysta, ale i funkcjonalna dzięki nowopowstałym sekcjom, takim jak na przykład case study, baza wiedzy z poradami dla przedsiębiorców czy wykaz branż, w których warto prowadzić działania z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego – mówi Tomasz Pakulski, product manager platformy REDlink.
Ciekawą nowością na stronie jest także licznik, który na bieżąco wskazuje liczbę wiadomości wysłanych za pośrednictwem platformy REDlink – na dzień 27 września 2010 roku było ich już 102 938 120!
REDlink pojawił się również w znanym portalu społecznościowym Facebook. Jak mówi Natalia Pawlak odpowiadająca za kreację REDlink w społecznościach internetowych: – Treści na nim zamieszczane mają dostarczać fachowych, ale i błyskotliwych wskazówek dla przedsiębiorców chcących być na czasie z marketingowymi trendami.
Kampania głosowa za 3 grosze
Nowa polityka cenowa znosi wcześniejsze opłaty abonamentowe – teraz sumę stałego miesięcznego obciążenia można wykorzystać na realizację wysyłek wiadomości. Do wyboru są trzy pakiety – brązowy, srebrny i złoty, z czego za pierwszy z nich nie jest pobierana żadna stała opłata. Ceny za mailing rozpoczynają się już od 0,5 gr, wiadomości faksowe – 9 gr (strona A4), smsowe – 13 gr, natomiast wysyłkę kampanii głosowej można zrealizować już za 3 gr.
– Staramy się też wspierać różnego rodzaju inicjatywy obywatelskie oraz organizacje non-profit. Dla tych podmiotów REDlink działa na szczególnych, preferencyjnych warunkach – podsumowuje Tomasz Pakulski.
Więcej o REDlink znaleźć można na www.redlink.pl.