Ponad 6 ton zebranych odpadów tekstylnych w centrach Designer Outlet

Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. To nie tylko potrzeba wynikająca ze strategii ESG, ale chęć inicjowania codziennych, niewielkich, ale ważnych zmian mających wpływ na najbliższe sąsiedztwo. Tegoroczna ekologiczna i jednocześnie charytatywna akcja „Sadzonka za ubranie” w centrach Designer Outlet z rekordowym wynikiem. Po raz kolejny w wyniku akcji zyskuje środowisko naturalne i sami klienci!

O konieczności, ale i przyjemności płynącej z organizowania działań prośrodowiskowych i pomocowych nie należy już  nikogo przekonywać. Klienci doceniają podobne przedsięwzięcia, a najlepiej świadczą o tym ich wyniki! Duża satysfakcja płynie z inicjatywy zorganizowanej w ostatni weekend kwietnia w Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań, które m.in. zamienione zostaną na sprzęt rehabilitacyjny dla wybranych instytucji opiekujących się osobami wymagającymi szczególnej uwagi.

Wiosenna inicjatywa „Sadzonka za ubranie” odbyła się w tych trzech centrach handlowych w ostatni weekend kwietnia. Dzisiaj znamy jej rekordowe wyniki. Akcja była organizowana już po raz kolejny i spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów w każdym regionie. Wielu z nich wysprzątało swoje szafy przed nadejściem ciepłych, prawie letnich dni, a efektem tego były zgromadzone kilogramy niepotrzebnej odzieży. Niepotrzebnej, a także tej zniszczonej i mocno zużytej, którą można było przynieść w wyznaczone miejsca zbiórki i… odebrać zielony upominek czyli wybraną sadzonkę – aromatyczne zioła lub ozdobne kwiaty. Pelargonie, begonie, ale także przydatne w kuchni tymianek, mięta czy rozmaryn czekały na wszystkich, którzy zdecydowali się wziąć czynny udział w tegorocznej akcji. Wystarczyło jedynie oddać w jednym z trzech centrów Designer Outlet min. 2 kg tekstyliów i odebrać wybraną roślinę. Udział w akcji brali reprezentanci wszystkich pokoleń klientów, co dodatkowo cieszy i potwierdza, że tego rodzaju aktywności wokół celów związanych z dbaniem o środowisko naturalne mogą i powinny jednoczyć przedstawicieli wszystkich kategorii wiekowych.

Ilości zebranych ubrań w każdym z trzech naszych centrów były rekordowo wysokie, oscylowały powyżej 2 tysięcy kilogramów w każdym z nich. Jednak zdecydowanie najbardziej zaktywizowali się mieszkańcy wybrzeża. Designer Outlet Gdańsk zebrał aż 2900 kg! Tegoroczną akcję zakończyliśmy więc mocnym przekroczeniem 6 ton zebranych ubrań we wszystkich trzech lokalizacjach! To liczba o prawie 50% większa w porównaniu do wyników akcji z ubiegłego roku. Mamy więc powód do zadowolenia i satysfakcji. Udział w tego rodzaju akcjach jest związany także z dużym zaufaniem, którym klienci obdarzają organizatorów wierząc, że zebrane dzięki zbiórce środki zostaną prawidłowo wykorzystane. To dla nas ogromne wyróżnienie, za które dziękujemy – mówi Agnieszka Kuś, Senior Marketing Manager, Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Organizowana we współpracy z wydawnictwem Polska Press oraz Fundacją Eco Textil cykliczna już akcja „Sadzonka za ubranie” ma swój wymiar ekologiczny, ale także ten, chyba jeszcze ważniejszy – społeczny i pomocowy, nakierowany na lokalne środowiska. Dochód z akcji przeznaczony zostanie na zakup sprzętu rehabilitacyjnego, który trafi do instytucji działających na terenie, na którym funkcjonują poszczególne centra handlowe.

Designer Outlet Warszawa działający w Piasecznie wesprze w ten sposób Zespół Szkół Specjalnych w Pęcherach, gdzie zostanie zakupiony stacjonarny rower treningowy dla uczniów. Designer Outlet Gdańsk, przekaże sprzęt do Fundacji Wspierania Rozwoju „Ja Też”, której podopiecznymi są dzieci i dorośli z zaburzeniami rozwoju i funkcjonowania. Designer Outlet Sosnowiec natomiast przekaże wózek inwalidzki dla podopiecznych Caritas Diecezji Sosnowieckiej.

W komentarzach na profilach poszczególnych centrów handlowych można znaleźć dużo głosów poparcia i zadowolenia z tego rodzaju projektów oraz zachęt do powtarzania ich w najbliższym czasie. To kolejne potwierdzenie co do wybranego kierunku aktywizowania klientów centrów handlowych i budowania społeczności wokół wspólnych akcji ekologiczno-pomocowych z celem nakierowanym na dbanie o środowisko, ale i wsparcie lokalnej społeczności.

Może Ci się również spodoba

Korzystaj�c z naszej strony wyrażasz zgod� na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Wi�cej informacji tutaj . Zaktualizowali�my nasz� polityk� przetwarzania danych osobowych - RODO. Tutaj znajdziesz tre�� naszej nowej polityki a tutaj wi�cej informacji o Rodo