XVI Klub ISOVER za nami
Po raz szesnasty Partnerzy ISOVER z całego kraju zgromadzili się na spotkaniu Klubu ISOVER, połączonego z uroczystą galą. Wydarzenie ma już swoją małą tradycję, która i tym razem utrzymana została w określonej konwencji rozwiązań multimedialnych wykorzystywanych w programach telewizyjnych.
Tegoroczny Klub ISOVER odbył się pod hasłem „Tworzymy Komfortowy Klimat”.
W dniach 14-15 kwietnia zebrani w Hotelu Sofitel w Warszawie goście byli świadkami ciekawych prezentacji i występów artystycznych. Całość podzielono na dwie części – merytoryczną i artystyczną. Podczas konferencji przybliżono uczestnikom rozwiązania budowlane będące przyjazne środowisku, a zarazem zapewniające komfortowy klimat i bezpieczeństwo użytkowania. Gości przywitał Tomas Rosak, Dyrektor Generalny ISOVER i Prezes Zarządu Saint-Gobain Construction Products Polska. W swoim wystąpieniu poruszył głównie kwestię bezpieczeństwa, będącą nadrzędną wartością zarówno dla Saint-Gobain, jak i dla marki ISOVER. – Bezpieczeństwo jest bardzo ważne w naszym codziennym życiu, w naszej pracy. Nie możemy go kupić. Jesteśmy osobiście za nie odpowiedzialni i nie da się tej odpowiedzialności zrzucić na barki kogoś innego – zaznaczył.
W przemówieniu Tomasa Rosaka nie zabrakło słów podkreślających znaczenie współpracy z Klientami ISOVER – Pracując razem, dyskutując, słuchając siebie nawzajem i będąc bliżej rynku, podążamy we właściwym kierunku. Wspólnie wytyczamy ścieżkę rozwoju dla całego sektora budowlanego w Polsce, podejmując szereg działań na rzecz polepszenia standardów życia, zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska – dodał.
Częścią konferencji była premiera filmu przygotowanego przez Organizację WWF Polska, w którym osoby znane Polakom z mediów, wraz z ekspertami WWF i ISOVER, opowiadały o korzyściach wynikających z budownictwa ekologicznego. Poruszono w nim problem powszechnej degradacji środowiska, eksploatacji zasobów Ziemi, ukazując jednocześnie rozwiązania, które stanowią remedium na zanikające bogactwa przyrody. Eksperci opowiadali o materiałach budowlanych, z których należy korzystać przy budowie energooszczędnego domu, sposobach stawiania ergonomicznych budynków, czy korzyściach wynikających z budownictwa ekologicznego.
Po emisji filmu głos zabrał prowadzący spotkanie Benedykt Kordula. Dyrektor Marketingu ISOVER krótko omówił kluczowe atuty firmy, odnosząc się do kwestii technologii, znaczenia marki czy współpracy z partnerami biznesowymi. Rolę partnerstwa w biznesie podkreślił w swoim wystąpieniu Adam Hnat, Dyrektor Sprzedaży. Z kolei Henryk Kwapisz – Menadżer Rozwoju Rynku ISOVER, omówił temat pozyskiwania środków finansowych na wdrażanie energooszczędnych rozwiązań. Zaznaczył, że budownictwo energooszczędne ma w Polsce przed sobą obiecującą przyszłość.
Należy jednak wzorować się na mieszkańcach krajów skandynawskich czy Szwajcarii, którzy od dawna przywiązują ogromną wagę do obniżania kosztów energii. – Dom musi od samego początku przynosić jak najwięcej korzyści swojemu właścicielowi. W Polsce, mimo iż nie wspiera się budownictwa niskoenergetycznego, świadomość ekologiczna, jest coraz większa. Dlatego od lat promujemy ideę Multi-Comfort House – domu, którego komfort m.in. cieplno-akustyczny ma zapewnić dobre samopoczucie jego mieszkańcom oraz duże oszczędności w wydatkach na energię – podkreślił. Następnie Benedykt Kordula wspólnie z Henrykiem Kwapiszem przedstawili (w oparciu o hierarchiczną teorię potrzeb Maslowa) zagadnienia „budownictwa przyszłości”, umieszczając na samym szczycie aspekty związane z energooszczędnością. Jednym z ostatnich wystąpień była prelekcja Olgi Mazurek – Kierownika Marki i Komunikacji oraz Rzecznika Prasowego ISOVER, przedstawiająca ISOVER jako markę oferującą inwestorom, partnerom biznesowym oraz wykonawcom usług izolacyjnych znacznie więcej niż tylko produkty. – Uważnie słuchając i dopasowując wszelkie działania do oczekiwań rynku, w naszej codziennej działalności staramy się tworzyć komfortowy klimat i przestrzeń dla najlepszych praktyk biznesowych – podkreślała.
Na zakończenie części merytorycznej wystąpiła Magdalena Dul-Komosińska, Dyrektor WWF Polska (ISOVER jest partnerem WWF Polska w projekcie Klimat i Energia), która krótko opowiedziała o działalności organizacji oraz realizowanych przez nią projektach. Podkreśliła także znaczenie podnoszenia energooszczędnych standardów w budownictwie, dzięki którym można zmniejszyć emisję o blisko milion ton CO2. – Polskie budownictwo odpowiada za ¼ zużycia energii, a potencjał efektywności energetycznej jest wciąż słabo wykorzystywany – zaznaczyła.
Klub ISOVER jest spotkaniem, które na stałe wpisuje się w kalendarz wydarzeń związanych z marką. XVI edycja zgromadziła liczne grono gości, którzy po zakończeniu części konferencyjnej udali się na występ jednego z czołowych polskich kabaretów oraz koncert gwiazdy brytyjskiej muzycznej sceny pop lat 80. Po zakończeniu koncertu gościom do końca spotkania towarzyszył VDJ, dbający także o wizualizacje teledysków. Część artystyczną poprowadziła Dorota Wellman. Wspaniała atmosfera sprawiła, że goście bawili się do późnych godzin nocnych.
Dla www.ecoportal.com.pl, saint-gobain.com
ISOVER to marka materiałów izolacyjnych, która wraz z Rigips, Weber, Ecophon i PAM wchodzi w skład oferty produktów budowlanych firmy Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach należącą do Grupy Saint- Gobain. Marka ISOVER, której produkty izolacyjne znacząco ograniczają emisję energii cieplnej do atmosfery, angażuje się w liczne działania uświadamiające istotę energooszczędności i propagujące ekologiczne zarządzanie domem.