Pięć prezentów firmowych, które na pewno spodobają się klientom. Masz je?
Gadżety z logo firmy to niepozorny, lecz skuteczny sposób na zachęcenie klientów do ponownego skorzystania z usługi. Sprawdź, które akcesoria w szczególności przypadną im do gustu!
Kubek na herbatę i kawę
Prezenty firmowe powinny posiadać uniwersalny charakter i być odpowiednie dla każdego klienta. Niewielkie gadżety z logiem Twojego przedsiębiorstwa powinny wpisywać się również w codzienne potrzeby konsumentów, aby mieć pewność, że będą używane regularnie. Kubek na herbatę, kawę, yerba mate lub wodę przyda się w każdej kuchni, dlatego klienci z przyjemnością będą używać gadżetu z nazwą Twojej firmy delektując się najprzyjemniejszym momentem dnia, jakim jest poranek.
Powerbank z logo firmy
Rewelacyjnym pomysłem jest również inwestycja w przedmioty, bez których ciężko wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie. Powerbank reklamowy z logo przydaje się nie tylko na wyjazdach w góry lub nad morze, ale również w zwykłych, codziennych sytuacjach. Powód jest prosty – coraz trudniej znaleźć wystarczająco dużo czasu na naładowanie urządzeń mobilnych, dlatego klienci mając pod ręką powerbank sygnowany emblematem firmy, będą każdego dnia wdzięczni za ten mały gadżet ratujący ich przed utratą kontaktu z siecią.
Długopisy – niezbędne w biurze
Postępująca cyfryzacja i rozwój elektroniki przyniosły ze sobą wiele innowacji, natomiast jedna z kwestii wciąż jest niezmienna – długopisy są wciąż niezbędne w biurach, gabinetach, recepcjach oraz w każdym innym miejscu, które wymaga rozbudowanej papierologii. Nie ma więc lepszego przedmiotu na umieszczenie reklamy firmowej niż długopisy, które trzymane w dłoni zwracają uwagę każdej osoby! Koszty takiego przedsięwzięcia są niskie, a miły gest w postaci niewielkiego podarku sprawi, że klient zapamięta właśnie Twoją firmę.
T-shirty z logo firmy
Wśród innych gadżetów, które warto oznaczyć logiem swojego przedsiębiorstwa wyróżniają się również koszulki i przypinki firmowe. Gładki t-shirt w stonowanych kolorach z pozornie niewielkim logo lub nazwą firmową to rewelacyjny prezent dla nowych klientów. Im większą uniwersalnością będzie się charakteryzował ten element garderoby, tym lepiej – zwykły podkoszulek założony na wyjście do kina, sklepu lub piekarni będzie jednocześnie nośnikiem reklamy.
Subtelne akcesoria
Podobnie jest z profesjonalnie zaprojektowanymi przypinkami do plecaków lub garniturów. Ładne przedmioty nie tylko będą chętnie przyjmowane przez konsumentów, ale też używane na co dzień, zapewniając upowszechnianie symboli firmowych w przeróżnych miejscach. Stylowe gadżety niekoniecznie muszą wiązać się z dużymi kosztami. Wręcz przeciwnie – posiadające reklamę firmową naklejki, naszywki lub zawieszki do torby lub plecaka, subtelne a jednocześnie czytelne, są częściej noszone i wykorzystywane przez klientów, niż te największe i najbardziej oczywiste gadżety.
Artykuł sponsorowany